Tuesday, November 30, 2010

Disebalik kedukaan ada sinar harapan..


Dah bunyi cam tajuk lagu je tajuk entri kali ni..
Hehehe...biarlah..nak berjiwang2 sikit..
Skang ni..kehidupan ku n en hubby ku dah mula kembali normal selepas..
Trauma yg melanda keluarga kami..
Tapi sakitnye akan dikenang smp bile2...
Hurmmm..dah2 la kan..asyik bersedih je..
Abaikan n persetankan semua itu..X ade faedah pon..
Yg penting Allah sentiasa berada bersama hambanya yg benar..
Last week...ku dpt call dr ex-officemate di Utusan Karya..
Si Faiza la yg koll..tetibe je dia koll n i pon jadi pelik..
N then..lagi pelik bile dia say sorry kat aku..
Aku pon tanye la kenape..

Setelah dicerita panjang..akhirnye terbongkar la rahsia..
Rupe2nye..artikel fokus yg kami sama2 tulis utk mjlh Wanita bulan Jun..
Telah berjaya memenangi anugerah lagi..
Anjuran Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi & Pengguna..


Hehehehhhehehheh..
Aku memang suke n gembira bile dgr perkhabaran itu..
Tidak sia-sia menjadi wartawan..
Alhamdulillah..berkat rezeki dr yg Maha Esa..
Memang tak disangka-sangka la..
Itu antara bakti ku kpd msykt n negara..
Cewahhhh..perasan lebih...


Jika sebelum nie..aku menang gak anugerah Kementerian Kesihatan..

Yang nie lagi best..

Tp sayang la...sbb x dpt turut serta dalam majlis dinner tu..

Hujan lebat menjadikan aku malas nak meredah jem kat KL tu..
I wish i be there...huhuhu
Ape2 pun...Yes!!Kami menang lagi..Hidup Wanita !(tetibe je)





No comments:

Post a Comment