Monday, November 15, 2010

Selamat Hari Raya Haji..


Kat opis nie..senyap sunyi je..kat team Kuntum just 3 org je yg keje..
Sbb kebanyakkan staff ade yg amik cuti panjang..
Bagi aku nie..malas plak nak amik cuti..so, keje la..
Bukan keje sgt pon..
Manje2 je..sambil layan blog, FB n buka email..


Esk dah raya haji..
Family aku dah balik ke Ipoh, Perak..
Diaorg beraya kat sana..
Aku plak, akan ikut en hubby balik Melaka..
Sbb kami cuti sehari je..so, kalau balik Ipoh, jauh sikit..
So, balik beraya di Melaka la jawabnye..


Kebetulan Jumaat nie, baru kami balik Ipoh..
Nak attend wedding membe (Wani karagkfaf) di Jitra, Kedah..
N nak gi wedding anak Mak Cik Syada (best friend mak aku) di Ipoh..

Persiapan raya..x de ape pon..
Tahun nie kami x de yang amik bahagian dalam acara korban..
Maybe next year kot..
Nie plak aku ngah memikir2 nak bawa ape balik kg..
Tak kan tangan kosong je kot..
Hurmm..nak beli ape ek??
Tengok la..akan ke Tesco/Giant mencari juadah utk dibawa pulang ke Melaka..


Selamat Hari Raya Haji buat semua...
Semoga selamat sampai ke kampung halaman..
Berhati-hati di jalan raya..



No comments:

Post a Comment