Monday, November 15, 2010

Perang besar...Arrhhhggg...


Entry kali ni adalah merujuk kepada perkara di atas...
Siapa yang sangka, air yang tenang..tidak akan bergelora..
Org kata; sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri..
Nak dijadikan cerita..isu persengketaan ini berlaku lepas aku balik outstation..
biasa la..sebab-sebab yang kecik kalau kita cantum2kan..pasti akan jadi isu besar..

Mula la..bila dah selisih faham satu perkara, akan melibatkan perkara2 lain..
Perang dingin pon berlaku..tanpa disangka..
Sorang bercakap, sorang menjawab..gitu la..sampai line jadi panazzz..
So, bile dah bertegang urat tu, apa lagi..
Yang tak boleh blah sampai boleh aku nangis2..
Ye la mane taknye..geram tahap maharaja dewa kot..
Ditambahkan plak dengan penat yg tak tertanggung..


Yang syoknye..kami bukan bergaduh dalam bilik..tapi dalam kete..
Aku x puas ati, agak en hubby kuar..aku bawa kete..
Kitaorg bertekak la..Sambil pusing2 bandar Shah Alam..
Sbb segan nak gaduh kat umah..ade ipar duai bagai..
Korang ade ke bergaduh smp cam gitu??
Lepas dah menagis beria n luahan ketidakpuasan hati..
Pastu en hubby suh aku park kete kat tepi jalan..
Bila dia explain n aku pon explain..kami berbincang baik2..
Baru la..keadaan menjadi normal..
Adegan pujuk memujuk dan saling meminta maaf each other...
Siap janji tak mau buat lagi..
Lepas penat gaduh..kami singgah makan kat warung best area umah..
Lepas kenyang, kami balik tido..


Akhir kalam..
Pergaduhan tu memuatkan kami berfikir kembali segala perbuatan kami..
Kami sedar akan kesilapan kami dan berjanji akan perbaiki hubungan kami..
Nasib baek benda yg buruk tak berlaku..
Semoga kami tabah menghadapi dugaan hidup suami isteri..


Ape2 pun: Ayang i lurve u so much..

No comments:

Post a Comment