Tuesday, October 26, 2010

Impian kecilku..

Semua orang mesti ade impian yg nak dikecapi..
Sama la cam aku..banyak impian dan cita2 yg aku ingin laksanakan..
Impian kecil ke impian besar ke...x kisah la...
Asalkan impian itu akan jadi kenyataan..tu yg diharapkan..
Insyallah..Amin..
Impian dlm pelajaran..nak amik phD..akan dilaksanakan..
Impian untuk kawen n ade family bahagia..Tuhan dah makbulkan..
Impian nak kukuh dlm pekerjaan..alhamdulillah..sedang dilakukan skang..
Impian nak ade baby...sedang dlm kerja2 perlaksanaan..hehehe
Nak ade rumah sendiri n kenderaan sendiri..sudah beres..
Mungkin dalam byk2 impian aku..
Ini adalah impian yg memang aku nak ia jadi kenyataan..
Aku akan berusaha keras agar ia menjadi realiti juga..akhirnye..sebagai permulaan..
Impian nak ade bisnes sendiri..sedang mula beroperasi...secara sambilan..
So, dengan ini diumumkan kemunculan..my own bisnes..
Wedding by SNZ (Siti and Zafri)...
Beroperasi secara online sahaja setakat nie...
Yang menyediakan perkhidmatan perunding perkahwinan...
Maklumla..waktu aku kawen tu..semua urus sendiri dengan bantuan keluarga saje..
So, mungkin peluang nie yg terbaek tuk i n en hubby ku
Sbb kami kalau boleh nak menambahkan pendapatan kami utk masa depan family...
Setakat nie..bakal customer aku..my old school friend (fatimah & pasangan)..
Diaorg akan kawen awal tahun depan..
Insyallah, kalau semua berjalan lancar aku akan jadi wedding plannernye..


Next entry akan diceritakan secara detail pasal Wedding by SNZ..tunggu tau!!!

No comments:

Post a Comment