Wednesday, October 13, 2010

Mencari ruang memperbaiki diri...



Skang nie dah dekat penghujung tahun 2010..
Setiap hari bermacam pengalaman yg aku lalui..samaada tentang kerjaya, keluarga, dll..
memang jadi tabiat aku..setiap hujung tahun aku akan tengok pencapaian aku setakat ini..
Alhamdulillah...semua lancar walaupun x sempurna seperti yang aku harapkan..
Maklumla..harap setinggi gunung la org kata...
Just aku mahu menjadi lebih baik dan positif dalam mengharungi kehidupan...


Setakat nie, aku dah catakna beberapa pencapaian aku utk tahun nie..
Nampaknye..aku kena berusaha lagi untuk capai apa yang aku idamkan...
Seperti biasa..aku mahu menjadi anak yang baik utk ibu bapa,
isteri yg taat dan patuh utk suami, kakak yg cool kpd adik-adik, sahabat yg caring kepada kenkawan, pekerja yang berdedikasi kpd majikan dan ibu yang penyayang kpd anak-anak..

Harap-harap impian utk aku menjadi ibu bakal termakmul dalam masa terdekat nie...itu antara misi terbesar aku utk tahun nie..

No comments:

Post a Comment