Wednesday, October 20, 2010

Menanti Saat Ituewww..


Alalalalala...tomeinye baby nie..cute bangat...rasa nak cubit2 je..
Harap baby aku nanti comei macam nie gak..
Hehehe..korang mesti terkejutkan bila tengoh post nie...relax2..biar i explain..
By the way..hari nie lebih kurang 4 bulan n 3 minggu aku dah kawen..
So nak cakap sikit la pasal baby...
Jangan salah sangka plak..untuk saat n ketika ni..
Aku masih blum pon positif pregggy..
Belum lagi la kena penyakit buatan org...
Hahaha...
Biasa n dah jadi tabiat org kita..
Bila ade gf/bf..sibuk tanye bila nak bertunang..
Bila dah bertunang sibuk plak tanye bile nak kawen...
Bila dh kawen..tanye plak bile nak dapat baby..
Bile dh ade seorang baby..tanye lagi bile nak tambah lagi anak..
N so so n so onnn....bla bla bla lagik...
Nampaknye masyarakat kite suke sgt bertanye..
Sejak 2 menjak ni makin ramai la bertanye pd diri nie..
Bila nak mengandung..huhuhuhu..
Sampai, dah x tau aku nak jawab ape..
Hello korang2 semua di luar sana..
Tanye la sesiapa pon..sape yg x mau baby..
Aku n en hubby memang menanti sgt kehadiran insan kecil dalam keluarga kami..
Tahukah anda..kami adalah insan yg paling x sabar kemunculan zafri junior ni..
Kami dah berusahah bersungguh2 n sebaik mungkin..tp belum ade rezeki kami lagik..
Kami nak buat macam mane???
Sepatutnye..anda yg diluar sana lebih memahami dan tidak memberikan kami tekanan..
Sekarang nie, aku dah mula rasa sedikit tekanan bile...mak mertua tanye..adik2 ipar pun tanye..
Sampaikan diaorg boleh salah faham bile tengok perut aku buncit sikit..
Aiyaaa...ni buncit bukan sebab preggyy la..ni sebab lemak tepu yg disimpan..
Moral of the story..selepas anda berkahwin..
Jagalah susuk tubuh anda agar kekal slim melim n ramping ye..
Sbb kalau anda gemuk je sikit atau perut membuncit..
Org akan sibuk tanye..dah berapa bulan mengandung??

No comments:

Post a Comment