Wednesday, December 22, 2010

Spa Di Rumah...



Yessss! Minggu-minggu yang busy sudah berlalu.
So, dapatla I memanjakan diri I dihujung2 thn nie..!
Seyes…sejak duk menetap di Balakong..
Aku memang suke sgt..sbb ade geng nak wat2 sesi kecantikan nie..
Ye la..ade mak n Zura yg gediks itu..
Harus la aku pon ikut gediks jugak..
Hahahaha..mulai skang..dengan rasminya..
Aku akan merajinkan diri melakukan sesi rawatan kecantikan..
Produk resedung ade..produk pencuci muka ade, mask ke ape ke..
Semua ade di rumah..i beli byk2 u ollss...


Walaupun produk2 x same cam pix yg aku upload nie..
Tp..jadilakan drpd x wat langsung..
Sekarang ni buat saja sendiri.
Beli barang sendiri dan buat sendiri kan jimat, ye dak?
Tak yah ke spa2 yg mahal itu..

Tq sesangat pd adik perempuan ku sorang nie..Si
Zura a.k.a budak tucuk katanye..
Dia la yg rajin tenyeh n wat facial muka aku n mak n Zaini gak..



Si Zaini tu pantang tgk org wat facial..dia pon gedik gak nak wat..
Nasib baek abah n en hubby sy x joint sama..Hahaha..

Moral of the story..
Kecantikan adalah milik setiap insan..
Harus la!!! Kena cantik utk suami tersayang…

No comments:

Post a Comment